
Arvot ja asiakaslupaukset
1. Rehellisyys
Avoimuus ja rehellisyys kaikissa tilanteissa on kestävän yritystoiminnan vankka peruskivi. Pienyrityksessä on sekä asiakkaan että yrityksen näkökulmasta se etu, että tieto kulkee saumattomasti osapuolten välillä. Tiedotamme asiakasta työmaan etenemisestä jatkuvasti ja mikäli yllätyksiä projektin aikana tulee, tuomme ne myös asiakkaan tietoon peittelemättä.
2. Laatu
Komiaa kelepaa kattella. Kun työ tehdään huolellisesti ja määrätietoisesti oikeita materiaaleja käyttäen on lopputulos odotusten mukainen. Laadukkaasti ja oikeilla menetelmillä tehty kohde kestää visuaalisen tarkastelun lisäksi myös aikaa. Viimeistellyt yksityiskohdat ja laadukkaat materiaalit ovat yksiselitteisesti kaunista katsottavaa.
3. Ammattiylpeys
”Minkä mitta heittää, sen lista peittää” – ei muuten päde meillä. Ammattiylpeys on ehdottomasti yksi tärkeimpiä arvojamme ja siinä kiteytyy samalla kaksi edellä mainittua. Työvaiheissa oikaiseminen tai jonkun työvaiheen kokonaan tekemättä jättäminen ei palvele ketään. Oikein ja ylpeydellä tehdylle työlle voi hyvillä mielin antaa takuun eikä asiakkaan tarvitse miettiä, missä lähin asianajotoimisto sijaitsee. Jokaisesta kohteesta täytyy pystyä kenelle vain sanomaan ”tuon olen muuten minä tehnyt”.
4. Asiakaslähtöisyys
Tarjouksen hintalapusta riippumatta jokainen asiakas on yhdenvertainen. Haluamme hoitaa jokaisen työmaan siten, että asiakkaalle jää aidosti hyvä mieli ja että hän kokee saaneensa vähintäänkin sen mitä on tilannut. Kohtaamme jokaisen asiakkaan ihmisenä, emmekä tarjoa hänelle mitään, mikä ei asiakkaan kannalta ole oikeasti järkevää tai tarpeellista - meille asiakas on enemmän kuin asiakas.